16 oct 2010

Alma máter

Alma máter é unha expresión procedente do latín que significa literalmente "nai nutricia"; institución que vela polos cidadáns, que os alimenta.
Esta locución era empregada na Antiga Roma para describir á Deusa Nai, como por exemplo a Ceres ou a Cibeles, e no Medievo para a Virxe María. Actualmente aparece no lema da universidade occidental máis antiga e en funcionamento ininterrumpido, a universidade de Bolonia: Alma Mater Studiorum, e aparece representada en esculturas en diferentes universidades como na Universidade de Illinois en Urbana-Champaign, na Universidade de Denver ou na Universidade de Columbia en Nova Iorque.

"El deportista español es algo más que el tenista número uno del mundo; es el único capaz de ganar con la misma facilidad en tierra, su alma máter a la que ha de regresar cada cuanto como Anteo para recargar baterías; en la hierba, medio rala o restallante de verdor de Wimbledon; o en la variedad de canchas duras desde las que rebotan las bolas al cielo o conceden algún tiempo extra a la filigrana." (El Páis 15/09/2010) Ver texto completo


No hay comentarios: