17 may. 2010

Centauros de ouro 2010

É unha ledicia para tódolos que facemos este blog, recibir de mans de Chiron o galardón dos "Centauros de ouro 2010", que premia o traballo deste blog colectivo, realizado polos alumnos e alumnas "Clásicos" do IES Manuel García Barros da Estrada, Pontevedra.

"Un ano máis, coincidindo coa celebración do día de Internet (17 de maio), Chiron concede os seus Centauros de Ouro, a aqueles blogs de temática clásica, mantidos por alumnos, que constitúen un exemplo a seguir e un estímulo para fomentar o amor polo mundo grecorromano."

Aproveitamos para recordar aos galardoados en anteriores edicións: Aracne fila y fila (2009) e Secretos de Argos (2008).

Este ano Chiron outorga tamén este premio ao Concurso de Cultura Clásica Odisea, que tan ben coñecemos por estas latitudes, e no que levamos participando dende o seu inicio.

5 comentarios:

Luis Inclán dijo...

¡Enhorabuena a todos los que hacen "Viam Stratam"! Son un ejemplo de constancia en el trabajo para muchos alumnos de lenguas clásicas.
Mi más sincera felicitación.
Luis Inclán.
Secretario de CHIRON.

Ricardo dijo...

Muchas felicidades y mi más sincera enhorabuena por este premio. Mucha suerte para el presente y para el futuro. Un saludo.

Susana Losada dijo...

Noraboa por este premio tan merecido!! Sodes pioneiros e un exemplo para moitos rapaces e rapazas doutros centros.

Teresa dijo...

Felicidades a los compañeros clásicos de "Viam stratam" desde "Aracne fila i fila". Me hace especial ilusión que el premio haya recaído en esta localidad de Pontevedra pues el año pasado por estas fechas me alojé durante 2 semanas en una casa rural de Codeseda y, como es natural, fui muchas veces a A Estrada, a comprar, a pasear, a comer. Sobre este viaje a Galícia publiqué una serie de artículos, el último de los cuales hacía referencia directa a los nombres de los comercios de vuestra ciudad con referencias clásicas ( http://blocs.xtec.cat/aracnefilaifila/2009/07/30/de-itinere-gallaecia-ix-cloenda/ ). Seguro que vosotros conocéis muchos más.
En fin, de Centauro a Centauro, la más sentida enhorabuena de parte de todos los que participamos en "Aracne".
FORTUNA SECUNDA!

Álvaro P. Vilariño dijo...

Gracias Teresa. Algunos chironianos también hemos disfrutado del buen hacer culinario del "velis nolis"!